Gymmet imoorgon=)

Dålig bloggning jag vet, och nu skriver jag? mitt i natten..
Har bara gymmat och jobbat.
Det är mitt liv just nu, gymmet tar mycke tid men jag vill ha min drömkropp. Vill man ha något så kämpar man!
Denna veckan har jag gymmat måndag-torsdag. Vilat idag(igår)hehe. imorgon(idag):) Så blir de gymmet igen även söndag. Jag ska gymma så mycke jag bara kan!
Jag ska bli riktigt jävla tight, jag kommer att bli riktigt tight!!!=)
Nu måste jag sova lite, för att orka mitt pass imorgon. kanske blir de simning på söndag!=)

Och förresten, denna månaden så ska jag nog tatuera in en text på hela sidan på revbenen..AJ=P visar er texten imorgon, den är ljup och sorglig men så den stämmer in så jäkla bra, den är skriven som om den kom direkt från pappa. visar er imorgon som sagt.









PUSS PÅ ER!

-Kanske ser jag ut som alla andra, eller verkar som alla andra men de är jag inte.


Kommentarer
Postat av: Jonathan

lycka till med träningen!

2010-11-18 @ 19:29:16
URL: http://meandmygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0