♥ PUSS

Nu har jag vart ute och gått. Lagat lunch tills imorgon så nu har jag massa mat till 3-4 dagar så jag slipper de när jag kommer hem från jobbet och gymmet!
Jag börjar bli väldigt trött nu, ska alldelse strax gå å lägga mig. Väntar på ett samtal bara.

Imorgon är de jobb 7-16 och sen blir de hem och gå ut med vovvarna för att sedan möta alex på gymmet vid 17. Blir kul:)
Fan jag är så taggad på att bli grymt vältränad nu.. Blir kul när man ser resultat :)
Nu ska jag ta å lägga mig i sängen, kanske att de blir ett till inlägg efter de men tror inte de.


Puss

LOVE

L

Btw. Jag sniffade på en nutrilette, fyfan de är så vidrigt.. kanske imorgon.
Gonatt:)

 

Mitt mål!


Kommentarer
Postat av: Gabriella Bjersland

Du kommer alrig att ens komma i närheten "lilla du" om du hajjar? ;)

2010-11-01 @ 01:21:38
URL: http://bjerslands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0