Change!



Jag siktar på 5kg först för att se om jag är nöjd eller inte annars vill jag plocka bort 10kg.
Sen så har jag vääääldigt länge funderat på att fixa läpparna så de kommer jag att göra, aa eller fixa är fel ord för jag är nöjd men lite större skulle va nice;) så de kommer de att bli... Sen håret vill jag göra något nytt med, blir nog något i stil med tjejen på bilderna ovan (Jessica Burciaga).
Men först så vill jag gå ner i vikt. Jag ska träna som en dåre nu. Jag ska verkligen ge allt, för helst vill jag vill fylla läpparna å så direkt men först måste jag vara nöjd med min kropp känner jag.

Mest nervös är jag över att brösten kommer bli mycke mindre. Blir dom de kommer jag att lägga mig under kniven direkt och förstora dom! De kommer jag förmodligen göra i vilket fall för de har jag alltid velat. Nu vet jag precis vad alla tänker, fyfan va plastigt, men jag ÄLSKAR de. jag tycker de e skit snyggt med stora bröst och stora fylliga läppar:) och en kurvigkropp!

Nu ska jag hänga upp sista tvätten :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0