Bad me.

Jag uppdaterar som en skata. jag vet!
men jag hittar ingen tid till detta men jag ska fan skärpa mig för jag tycker att de är ganska roligt detta;)
Men idag har jag gjort massa saker, fixat naglarna, lunchat med farmor och fixat en sak. Sen kom jag hem å gick ut med vovvarna och sen blev de gymmet,handla och powerwalk. och nu är jag faktiskt sugen på en springtur. Jag vill verkligen bli vältränad nu som jag var innan. asså jag är endå ganska nöjd med min kropp men lite vikt vill jag tappa så jag måste verkligen kämpa!

Jag ska ge mig faaan på detta alltså, jag ska bli vältränad som fan fast endå ha kvar alla former för jag de gillar jag!


Och sen har jag färgat håret tillbaka till mitt rödhår :) äääälskar de! de är lite som Linda Pritchard från idol .Slänger upp en video på henne så ni ser hur jag menar:)

Nu ska jag faktiskt ta mig ut i regnet på en springtur.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0