Helvete.

Dum som man är så har druckit hela helgen.. inte jätte mycke men endå såpass så min pencelinkur inte verkar ha tagit ett skit!Så nu sitter jag här och funderar på hur dum jag egentligen är...
 
inget på tv. men har massa filmer men jag vill inte se själv så jag väntar och hoppas på ett ja från personen i fråga... Men vänta är faaaan inte kul. Så för fan kom nu:)
nää alltså de här med bloggandet har inte blivit så mycke me. tänkte att jag skulle dra igång rejält nu men så blir man sjuk. så jävla segt. Tänkte  börja med gymmet igen, och de gick ju inte heller..  Så nu vill jag bara bli frisk...

Hjälp typ:(

nu ska jag bara duscha snabbt. slänger upp något kul snart.puss




Snabb bild från helgen bara. ingen bra men den enda jag har.


Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig!

2010-07-04 @ 22:29:57
Postat av: Anonym

du är sjukt snygg i håret =)

2010-07-05 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0