Hur ska jag hitta orken ?

Denna veckan är seg. Jag har ingen ork,ingen lust och allt känns helt ärligt piss.
Jag pallar inte att må så här, men de verkar inte försvinna.
På kvällarna är de helt okej när man hittar på saker men på natten och på dagarna är allt piss och jag känner faktiskt  inte för något.
Önska typ att de va vinter så jag kunde gömma mig i min säng.

Och inatt kunde jag inte sova, somna vid 6 imorse. Telefonen började ringa vid 8. Herregud säger jag.
Den slutade inte ringa förrän vid 11 typ. jag orkade inte resa mig och ens sätta på ljudlös. Så nu känner jag inte för att prata med någon så förmodligen kommer jag inte svara i tele på hela dagen för jag orkar inte.
och nu sitter jag här och borde gå ut med hundarna men jag orkar inte, dom sover iaf nu så de e ju lugnt.
men snart vaknar dom.

Nee om jag skulle ta mig en macka så kanske jag skulle känna mig piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0