Kristin Cavallari, The hills

Jag älskar verkligen den tjejen.
The hills är den enda serien jag verkligen följer.

Och självklart så är ju Kristin min favorit.
i ett avsnitt jag ladda hem igår så sa hon en sån jävla bra sak.
Jag är en bitch men jag försöker fan inte vara någon jag inte är!
Så jävla bra sagt.
För de är precis så de ska vara tycker jag, fine man kan vara en jävla bitch men så länge men är som man är och inte försöker vara någon man inte är så tycker jag att de är okej att vara en bitch.

Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig eller vad folk säger för jag har mina vänner och jag känner inte att jag behöver bli älskad av hela jävla världen.

Tillbaka till Kristin, jag älskar verkligen människor som är som hon är. Skulle lätt vilja träffa henne!

Vem är eran favorit i the hills? Audrina är ju nice oxå tycker jag:)



Sen är hon för jääävla snygg oxå!


Kommentarer
Postat av: Mikael

nej, du är fasen snyggare än henne också... Längtar redan till nästa inlägg;)

2010-07-07 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0