Vilken fuuucking comeback

Gissa whos back!!!!
JAG!=P

Plötsligt fick jag ett jävla sug av att blogga igen. lite upp i vikt men snyggare än någonsin för fan..NOT!
Men helt ärligt, jag har inte orkat blogga innan men med lite semester och ett liv utan alkohol.. Eller?
Jag ska bli smal som en sticka tänkte jag, hmm.. hur ska de gå till ?
Jag har blivit en liten fläskpadda som bara dricker öl.. Fyfan.

Nu jävlar. Men nu, ska vi ta morgondagen först, Soooola, baaaaaaaaaaaaaaada =) Eller hm. inget bad för mig, öroninflamtion har man åkt på och går på pencelin . Men kanske ett dopp?

Sen blir de lugnt på kvällen, ska upp tidigt på lördag och åka till havet.
Vad ska alla andra göra i helgen ?

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt men blogga gör jag imorgon, de vågar jag näästan lova.
PUSS


Vilken comeback.. nooot. Sleten bild men jag tog den nyss..

 


Kommentarer
Postat av: mikael

äckligt fin är du som du är... fasen jag är beroende av din blogg:)

2010-07-07 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0