Fuck it.

Känns som om man står helt jävla ensam.
Tänkte fixat med lägenheten idag, men helt jävla ärligt. jag skiter i de. Har inga möbler där, inget alls så SCREW it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trodde man skulle få hjälp av morsan tex.. men icke sa nicke eller hur man i helvete säger.
skiter i vilket.
Ska skriva kontrakt på huset idag oxå så nu e de snart sålt..
Kul att jag ska ägna hela min jävla födelsedag att försöka fixa med lägenheten.
iförsig hatar jag att fylla år men vafan.

Så imorgon låt mig vara. Tänker inte ens svara på tele!

Har en grej att se fram emot imorgon. sen så ska resten  vara tråk.

Kommentarer
Postat av: Lala

Hej sexy, Grattis i efterskott!! Hoppas du får det bra i din nya lägenhet.. Eftersom du undra vem som läser din blogg, så e i alla fall jag tjej 22 år från Kungsbacka..

2010-06-06 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0