Jag lyckas alltid.

klanta mig när jag ska säga vad jag känner. De blir tame fan alltid fel. hur lyckas jag?
Men idag har de fan vart ett svart moln över mig,vilken jävla skit dag.

Den börja med otur och den slutade med oflyt eller aa man kan inte säga oflyt, klantigt,klumpig och jävligt dumt var de. och jag får skylla mig själv.


Efter jobbet gick jag förbi Pappas grav, satte mig ner och bara satt där en lång stund och bara sakna honom.Sa till han hur mycke jag älskar honom. Pappa gjorde alltid livet roligare på något sätt. Hur ska jag kunna leva utan honom ?Folk säger att de blir bättre med tiden, Men fan va fel dom har. De blir fan inte lättare med tiden bara svårare. Jag orkar bara inte. Helst av allt vill jag inte känna något men varje jävla dag får man gå med en saknad, en sorg som bara växer.

Nog pratat  om de, de har vart en skit dag helt enkelt. Och jag avslutade jävligt snyggt själv. Bra Lina.












Daddy <3

Minns de som igår när du sjöng denna låten för mig när jag va liten, du satt alltid å sjöng med till musik.speciellt Bruce springsteen.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag minns att Dan lyssnade på ZZ Top :)

Ta hand om dig Lina, du är stark!

Kram Åsa

2010-05-31 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0