Lista med frågor.

Så här ser ja ut just nu , har inte tvättat av mig sminkat än. känner mig alldelse för snygg just nu så väntar lite med att tvätta bort de;) så nu tänkte jag svara på lite frågor på en lista. kan ju alltid vara trevligt;)

 



Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: Får man säga kåt? annars så säger sprallig.
Favoritgodis: Lakris, vad annars?
Är det nåt du absolut inte äter: Ska jag verkligen svara på denna. Listan blir alldelse för lång då.NÄSTA.
Kläder just nu: Myströja,bh och mysbyxor..
Musik just nu: Christina aguilera feat Nicki Minja - Woohoo. GRYM!
Vad sa du senast: Hmm.. Inget vettigt iaf.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vilka finns de?
Sommarplaner: Sola tuttarna.
Fisk eller badkruka: Fisk, här slänger vi oss bara i.
Saft eller alkohol: Alkohol.
Hur många kuddar sover du med: Måånga.
Favoritväder: Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vibrator(ta de som ni vill), mobil, Och förmodligen någon hot maaaan.
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt för helvete. Morgonmänniska när de gäller en sak!
Sparare eller slösare: Slösa... Bläää
Bästa film: Blödig som man är så får jag faktiskt ta å säga The Notebook..
Tror på liv på andra planeter: Vem bryr sig?
Kommer du ihåg din första kärlek: Har nog inte varit kär, och om jag varit de så vill jag nog fan helst glömma de.
Älskar du henne/honom fortfarande: ÖÖÖ....NOOO! om jag nu va kär.
Har du några homosexuella vänner: Tror inte de, får nog kolla detta;)
Tror du på mirakel: Mig inträffar dom iaf.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: förmodligen.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njaa inte mot tröga människor iaf.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ja faktiskt.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Egentligen bara 1 men vafan då ska jag underhålla den hela tiden så får fan säga 2 eller inga!
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: No.
Snarkar du? Om jag är jävligt full.
Stjärntecken? Tvilling.
Rädd för insekter? Ja fyfan!
Äckligaste insekten: ALLA!
Största svaghet: Har inga!
Det här är jag bra på: Allt, såklart!
Bästa bok? räknas skvaller tidningar? 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Trolla dom jag inte gillar till någon kul;)
Vad vill du jobba som? Frisör.
Chips, morötter eller godis? Morötter!!!! NOT!
Pizza eller hamburgare? Pizza isåfall,
Skriver du dagbok? NEJ!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan flera. av varje. Bara fittan kvar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Gillar när de är städat! men dessvärre är jag inte bra på de.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? de är gott.
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? JA!
Brukar du sola? Klart.
Vad gör du om du får hicka? Vilken jääävla fråga?
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? varje dag.
Kaffe, te eller inget? BLÄ
Har du en besatthet? Mig själv!


Ja detta va ju trevligt?...hmm..öö...


Kommentarer
Postat av: edor

Trevligt med kåta damer som kan erkänna det

2010-05-12 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0