Osminkat å härligt.

Dom senaste dagarna har de vart så underbart väder så jag har vart på stranden hela dagarna. Och igår efter middag var de vin på min altan som gällde..
Visar och Mohammed kom på besök :) kul att träffa dom igen.. några år sen sist..

Har gått osminkad och inte brytt mig om mitt utseende sen i fredags, och hur jääävla gött är inte de?
och jag känner mig riktigt snygg iaf, osminkad:)


Nu ska jag plocka ordning lite sen kommer bilder från helgen :)

Puss









Så här mysig är jag nu :)

Känner mig lite depp faktiskt, och de suger och jag vet inte riktigt varför heller.
men depp är de så de blir en kärleks film sen :)

PUSS




Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du inte göra ett inlägg där du berättar dina topp-5 kärleksfilmer? =)

2010-05-24 @ 20:13:10
Postat av: Hannah

Du är så sjukt brun människa, jag skulle se riktigt sjuklig ut bredvid dig, haha :)

2010-05-26 @ 12:52:18
URL: http://lillaelsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0