♥ Pappa. Peter.

Jag saknar er så jäkla mycke, Varför är världen så orättvis. Varför tog den 2 så fina människor ifrån oss?

Pappa, Varje dag saknar jag dig, varje dag hoppas jag att du ska komma förbi jobbet som du alltid gjorde.
Ibland ser jag dig men bara för en sekund, sen är du borta. snälla stanna längre, krama min hand med din.
jag älskar dig, jag förstår inte du inte längre finns. Pappa. jag väntar fortfarande på att du ska komma hem. Vart är du ? jag saknar dig. Du har de bra i himlen men du ska vara här hos oss. din familj.barn.vänner.fan pappa. varför?

Peter. Varför ? en ung själ. en sån vacker själ.Miss you.

Minns dig som om de va igår. Minns du när jag var så kär i dig? hur jag smög hem till dig mitt i natten fast jag inte fick. jag tog moppen och smög ut, körde till dig.
exakt så här såg du ut på den tiden. jag minns de så väl..
Tack för alla minnen. så fina!




Jag ställer mig frågan varför varje dag men aldrig kommer få något svar.
Men jag är tacksam. Tacksam för den tid jag fick med er.


Angels of mine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0