SATC2

De blev alltså inget sex igår, de blev bio;)
Lissan och jag ringde lite över sju och då fanns de biljetter kvar till 20.00 visningen så vi åkte in och kollade på SATC2 .. Tyckte inte att den var överdrivet bra men jag gillade den absolut, de e skit kul!

Skulle jag jämföra mig med någon så får de ju bli Samantha.haha..
Får ge filmen 4L men endast för samantha,  annars hade de nog inte blivit många L.
De är väl endå lite hon som gör filmen till vad den är? eller?

Men tyckte dock att den va liiiiite lång , 2.30. De kändes som om man hade blivit rövknullad efteråt för stolarna på bion är så fruktansvärt jävla osköna. Kunde dom inte haft sängar istället?!?!?

Nu ska jag städa. hörs sen!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0