synd om mig:(

Helt ärligt så är de faktiskt jävligt synd om mig just nu.
Sitter här och ska gå till jobbet snart, fortfarande så dras jag med en jävla feber och ont i halsen.
Fast endå är de inte så illa så jag känner att jag kan vara hemma från jobbet, eller aa jag har vart borta en del innan, allt med pappa. När han gick bort va jag sjukskriven å så. så jag kan helt ärligt inte me å sjukanmäla mig för lite feber. men idag är mår jag inte bra och känner mig helt död kroppen. jag går till jobbet så får vi se, De känns fruktansvärt tungt. Nu låter jag jäkligt svag men jag vill bara lägga mig ner å gråta. Detta blir ingen bra dag. de kan jag lova.

:(

Gud va ynklig man är när man är sjuk...



Fryser gör jag oxå:(






Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig!

2010-05-19 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0