Ueeewwww

Har vart inne och fixat naglarna i gbg. Och på tåget hem så är de massa folk och där jag går på finns de 6 säten varav 5 av dom lediga. alltså 1 säte upptaget. Där sitter en gör tjock kines och tar helt ärligt upp alla säten för de går inte å sitta jämte,(om man inte vill sitta i knät på han. NEJ TACK) och mitt emot går verkligen inte, så jag sätter mig ner på ett annat säte, och efter en stund så kommer de en gammal gubbe och sätter sig jämte mig. eller aaa ska vi säga PÅ MIG!! usch. Efter ett tag så hör jag ett ljud som liknar snarkningar, jag vänder mig mot han. Där sitter han med öppen mun och SNARKAR!!! är de sant tänker jag? varför händer sånt här alltid mig , så där sitter han , öppen mun, snarkar och sitter nästan på mig! USCH.

Och inte nog med detta så sitter det en kille bakom mig på bussen hem och rapar! Asså fyfan..Va fan är de för fel på gamla gubbar,tjocka, och små ungjävlar som fan inte kan uppföra sig?

näää fyfan. duschat hade jag gjort förut men de blir en till dusch.

Hörs sen FUCKERS.

och btw. Hur faaaan ser folk ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0