♥ Daddy





 


Nu har jag suttit i flera timmar och bara lyssnat på musik. jag ska upp 8 imorgon så jag borde verkligen sova.
Men jag vill inte lägga mig, vill inte sova ensam. jag hatar de.
Visst suger de?
Men jag ska sätta på en kärleksfilm och drömma mig bort lite:) de brukar hjälpa:)
mina två underbara hundar ligger iaf här jämte mig nu i soffan, Ullis frustar hela tiden och verkar tycka att nu får de fan räcka med musik!
Men jag älskar all denna musiken, Speciellt Leona Lewis, vilken underbar röst tjejen har!
Inte i närheten av Aguilera men de e inte riktigt samma typ av röst.
Inte nog med att hon sjunger så jäkla bra så gör hon många riktigt bra låtar!
Vacker är hon oxå.

Nä nu ska jag tvätta mig, ringa ett samtal och lägga mig!

Puss
Love L


Pappa, Jag saknar dig! I LOVE YOU!
Snart ett år. kan inte förstå.


Kommentarer
Postat av: akex.f

så sjukt vacker tjej som skriver en bra och inspirerande blogg som inte är för självisk =) (lite självisk får man vara ) =) Pussa

2010-10-19 @ 02:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0