En liten förändring

Saknar att blogga. Så de är väl dags att ta tag i detta nu.
Eller vad säger ni ?=)
Efter en underbar helg så känns de lite bättre =)
Jag har jobbat å festat. fattar inte hur jag orkat? Träffat nya människor, som jag är väldigt glad att jag gjorde=)
Knappt sovit denna helgen så jag känner mig väldigt seg. så jag ska se en film å vila nu sen ska jag städa.. hatar å ha stökigt.

Idag började jag iaf dagen men att dra mig in till gbg för att fixa naglarna :) jag har gjort något jag INTE alls gillar. men va tvugen för nu hade jag tippar men eftersom jag är så mycke i vatten så bli mina riktiga naglar så mjuka så nu fick jag klippa ner allt typ så nu är de mina riktiga naglar med akryl på, men de växer ut snabbt men de e 1cm kortare än vad jag brukar ha så de känns som om jag har klippt av halva mina fingrar..=P men vafan.. inget å gnälla om egentligen, jag får skylla mig själv för att jag inte tagit hand om dom som jag ska men om 3 veckor så är dom låååånga igen =) hehe..

Vad gör ni idag då? något roligt=)?
nu ska jag se en film å mysa med vovvsingarna.. de är något som saknas här tror jag;)

Puss





Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0