Mot Gymmet!

har sovit väldigt bra de lilla jag sovit, Tack vare att jag fick prata med en underbar människa innan jag somna, annars hade jag nog inte somnat alls igår typ.. Men med några fina och mysiga ord kunde jag somna gott iaf:)

Nu har jag precis kommit in efter en morgonpromenad med Amanda, skulle gått till gymmet men Sara men hon hade ont i ryggen så jag får ta mig bort dit själv nu, hatar å träna själv.. pinsamt typ?..
Men faan har jag gett mig fan på detta så ska jag faan göra de!
Så nu ska jag slänga på mig träningskläderna och gå bort!

Hörs när jag är tillbaka =)

Puss Love L!



Jag å min lilla tant:)


Kommentarer
Postat av: Malin

meeen ja an ju följa me om du vill.....?!?!?

2010-10-12 @ 10:06:21
URL: http://malinkristinabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0