Trääning.

Nu sitter jag med färgen i så jag tänkte att jag kan ju skriva lite i mellan.

Jag är grymt stolt över att jag gick helt ensam till gymmet, haft skräck för de innan men jag gick faan dit själv=)
körde på och känner mig jävligt nöjd. De blev 30min cross, 10min rodd , lite springband och sen blev de magövningar=) jag vill ha en fin mage =)

Känner mig så duktigt och inte nog med de så gick jag ju faktiskt en morgonpromenad oxå=) Duktiga jaaa=)haha..åh jag känner mig pigg idag trots ca.3 timmars sömn!
Jag har ett mål jag vill nå, helst vill jag gå ner 10 kg men de kan vara lite mycke så jag siktar på 5kg först så ser jag efter de.

Hade vart kul å ha flera tjejer som gjorde detta ihop=)

Beach 2011,Watch oooout!=Phaha..
nää nu får jag duscha och skölja ut färgen :)

PUSS

Love L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0