12...

12 timmars sömn och jag är helt slut fortfarande...
Trött och inget humör, ingen ork.

Jag har jobbat sjukt mycke, ganska tung helg.
Men jag var jävligt duktig, va ute med ett par vänner och drack endast 3 öl på hela helgen!
Och nästa helg blir de inget.
Min helg har vart helt okej trots massa jobb, lördag jobbade jag 06 till 15,30 . helt slut var jag efter.
Efter jobbet gick jag å la en rosa ros på Peters grav. Den va så himla fin, massa fina blommor och solen låg på. Så himla vackert.

Efter de så blev de hem å äta. sen sov jag ett par timmar och sen gick vi ut en sväng då.

Söndagen blev oxå jobb, men bara ett par timmar, sen hem å slappa med Christian och Magda:)
Sen gick jag å magda på promenad med Nicklas och hans hund:) Och efter detta blev de filmmys med Joakim,Magda,Christian och min syster.

Hur var eran helg:)?

Peters vackra plats! ♥



Vacker himmel igår :)





Hörs sen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0