Blek och fet.

Sitter på jobbet och är döööd!
Jag får ingen energi alls, så jag tycker lite synd om mig.
så de blev en godispåse som plåster=P
Man får ju belöna sig lite när man jobbar så mycke =P plus att jag inte dricker någon alkohol för tillfället!
men nästa vecka då drar faaan träningen igång, ska gymma varje jävla dag! jag ska bli smaaaal. för nu känner jag blek och fet, de är inte okej! fet å brun får ju gå ;)

Idag blir de väldigt lugnt för min del, ska upp å jobba kl 9 imorgon till 18 så jag kommer sova gott, sen jobbar jag söndag oxå=/ Så om någon är sugen på en film ikväll, hojta till ;)
Vad ska ni annars hitta på ? supa och vakna med ångest kanske?haha.

Nu borde jag gå ut å jobba men jag orkar inte , tar pytteytte lite längre rast:)
Så nu ska jag slappa dom sista minuterna som e kvar. så hörs vi senare.


LoveL


Marcus, ja de gör jag.=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0