En tanke eller två..

Regn&rusk. Ligger i min soffa just nu, lyssnar på musik.
Skönt att vara hemma men de är så jävla ensamt, kanske just för att man saknar att ha någon vid sin sida.
Men inte vem som helst, någon speciell. Jag vet precis vem. Eller vet jag? Det är frågan de. vad tror ni ?

Hur som helst så hör jag musiken från krogarna, Tänker på alla desperata krogmänniskor. usch jag mår lite dåligt, för några veckor sen var jag en av dem. Men jag har starkt bestämt mig för att nu får de fan räcka. Och jag klarar de bra, jävligt bra om jag får säga de själv. För tänk efter lite, Vad får man ut från allt festande ? inte ett skit. De kostar pengar, du gör bort dig och även om du inte gör de så har du endå jävla fylleångest dagen efter och tjejer som går ut för att träffa en kärlek, hur tänkte ni där? inte fan vill en kille som går ut å festar träffa en tjej som han vill vara seriös med. Eller ?

kom å tänka på en sak...

Men en fördel vi tjejer kan ha tror jag är nog att vi trots allt är lite kräsnare på fyllan än en kille.(dom flesta tjejer iaf)
En kille drar hem vilken tjej som helst typ, Han drar hem en tjej som han tycker är het för stunden eftersom han förmodligen är jävligt full;) Tjejen är glad för att hon fått ligga snyggt men killen vill förmodligen inte se dig igen =P.För de som var hett igår är inte lika hett dagen efter=P Så Killarnas fylleångest dagen är efter förmodligen värre;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0