The same!

samma humör idag, vad händer? min värld går under. helvete säger jag..
de finns inte något som kan få mig på bra humör typ.
Helst vill jag gräva ett hål och lägga mig där och komma fram om ett par veckor, men så funkar de ju tyvärr inte.
Sitter på jobbet, vill verkligen inte vara här idag. Pappa är i tankarna 24/7. vill bara ha han tillbaka, detta går inte längre. har på något sätt skjutit fram de men nu börjar verkligheten komma ikapp. De känns konstigt och sjukt jävla tomt. Varför skulle detta hända? det finns inte en enda bra förklaring, jag vill ha min pappa här!
jag tror verkligen inte att någon förstår hur de känns.

nää nu börjar de blev för mycke här tror jag.

Uppdaterar kanske sen om jag orkar. de blir nog hem å sova och invänta besök och kolla idol!


Puss på er.

Kommentarer
Postat av: alexf

Jag förstår dig till 100% , hänt mig också. Kram

2010-09-21 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0