White Fuuucking

HEEEEEEEEEEEEELG=)

haha

Nää men jag känner mig faktiskt jävligt bra, en vit helg :) fast alla andra festar, då känner jag mig duktig :)
Jag va ute en sväng igår och bara kolla läget, helt ärligt när jag väl kom ut så va jag inte ett dugg sugen på alkohol. Folket som var ute gjorde mig mest ganska illa mående...

Så idag har jag vilat bara typ, jobbat så sjukt mycke de sista så de va riktigt skönt med en ledig dag så imorgon ska jag iväg å fixa naglarna:)

Nu tänkte jag faktiskt ta mig en dusch och fixa mig lite, ska iväg å äta hos jonas med några :) trevligt! sen blir de film!

Men jag uppdaterar sen!


Love L

(jag igår)





(imorse)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0